آغاز فعالیت اصلی وب از تابستان 97

tc-joing

سامانه ورود به حساب های کاربری ADSL مخابرات استان ها = تهران . قزوین. مشهد . شیراز و...

tc-joing

سامانه ورود به حساب های کاربری ADSL مخابرات استان ها = تهران . قزوین. مشهد . شیراز و...

tc-joing

• مشاهده میزان اعتبار باقی مانده اینترنت ADSL

• مشاهده ریز مصرف اینترنت ADSL

• تمدید سرویس ADSL اینترنت ADSL

• ثبت نام ADSL

وهمچنین میتوانید آی پی خود را ببینید

بایگانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید


استان قزوین

تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر : 2020


 توجه : فقط از IP های ایرانی جهت ورود به سیستم استفاده کنید. امکان ورود به صفحه پارتاک از طریق پراکسی و VPN  یا مرورگرها با قابلیت تغییر آی پی  میسر نمی باشد.


برای ورود به سامانه کاربری اینجا کلیک کنید


همچنین شما میتوانید برای چک کردن IP خود اینجا کلیک کنید




منبع :  tc-joing.blog




نظرات  (۲۳)

الان دو هفته ای میشه وقتی میرم صفحه ورود مینویسه عملیات ب روز رسانی درحال انجام است😐
پس کی درست میشه؟
من سرویسم چن روز دیگه تموم میشه، میخوام تمدیدش کنم...
چرا سایت باز نمیشه؟؟؟ میخوام تمدید کنم مسخره بازی شده سایت مخابرات 
وصل کنید دیگه سایتو کشتین مارو

پاسخ:
سلام
آدرس جدید سامانه : adsl.tci.ir
  • مهندس هادی خیل نژاد
  • سلام .م تواند از گوش همراه استفاده کره و به راحت وارد ادرس جدد مخابرات شود.موفق باشد
  • مهندس هادی خیل نژاد
  • سلام .می توانید از گوش همراه استفاده کرده و به راحتی وارد ادرس جدید مخابرات شوید.موفق باشید
    بابا چرا اینقد سخت و پیچیده کردین ورود ب پنل مخابراتو والا بخدا مخابراته امریکارو هک کنیم راحتره تا بخایم قانونی وارد پنل کاربری خودمون تو ایران بشیم حی برو اینور برو اونور الحمدالله همیشه هم سایت بستس اه اه اهههه
  • دکتر پویا داداشیان پور
  • سلام با  ادرس جدید خوبه
    سلام و درود دوستان وارد سایت میشم نام کاربری و رمز عبورو باید چی بزنم؟؟
  • اپل استور مشهد
  • اطلاعات خوبی بود
    سلام.چرا سایت باز نمیشه؟ یه سوال دیگه اگه رمز ورود و فراموش کنم باید چیکار کنم.

    پدر مردم با این اینترنت در آوردید ماهی 15 هزار میگیرید گفتتون بشه که هزار بار زنگ می زنی به 2020 پاسخ نمی دهید 

    متاسفانه مخابرات قزوین فقط وفقط پول میگیره و هیچگونه کارایی نداره  اینترنت ضعیف ، به ۲۰۲۰ زنگ میزنی ۲۵ دقیقه صبر میکنی آخرش هم وصل نمی شی،  متاسفم برای خودم که در حوزه استحفاظی قزوین هستم 

    سلام من یه گلگی داشتم این چه اینترنتی که ۱روز کامل طول میکشه تا یه فایل ۸۹۹ مگ را دانلود کنه یا هر دقیقه قطع هستش 

    و مطلب دوم اینکه این ۱۰۰ گیگ که دادید کسی که تازه ۱۰،۱۲ روز گرفته این ۱۰۰ گیگ اونم با این وضعیت این منصفانه نیست که تا ۲۹ اسفند باشه 

     

    سلام این چه وضعه نته به قدرى ضعیفه نمیشه استفاده کرد زنگ هم میزنیم بعد بیست دقیقه میگن پهباد رفته مسافرت فیبر ندارید و هزارجور بهانه و ادا و اطوار 

    الانم ک سایت خرابه حداقل ماهى ٣٠ تومن میگیرید یکارى کنید مرد ١٠ روزش و بتونن استفاده کنن😒😒😒 حلال وار بشه

    سلام چرا وارد نمیشه دیوانه کردین ما رو اون سامانه 2020 که نیم ساعت پشت خط میمونیم آخرش جواب نمیده اگر هم جواب میده اپراتور انگار طلب اره ازمون به خدا اون پولی ک میگیرین حلال نیست

     

  • زکریای نا رازی
  • اقا نمیتونین درشو تخته کنید 4 ماه میگید درست میش درست میش بسه دیگ خسته شدیم بازرسی یه دوروغ میگ 195 یه دورغ 2020 یه دوروغ بعد 4 ماه ایشالا باعث و بانی اونی ک کار ملتو انجام نمیده اذیت میکنع خدا خونشو خراب کنه 

  • یه شهروند فریب خورده
  • هیچ اعتمادی به هیچ چیز نمیشه کرد .فقط پول میگیرید 

    برای من سواله که چرا همیشه دریه تاریخ مشخصی اس ام اس مخابرات میاد که ترافیک سرویس شمارو به اتمام است .یعنی دقیق برنامه ریزی شده که هر ماه تو همون تاریخ نت تموم بشه .در صورتی که تا پایان ماه 17 روز دیگه باقی مانده سر 12 روز تموم میشه .اون هم نه یک ماه .بلکه هرماه

    واقعا90گیگ اینترنت در 13 یا 14 روز تموم بشه جای سوال داره

    وارد پنل کاربری نمی تونی بشی رمز عبوری که خود مخابرات برات اس می کنه می خوای وارد بشی پیام میاد گذر واژه ورمز عبور معتبر نمیباشه این چه سایت وسیستمی هست که همش خطا میده

     

    با سلام به مسئولین محترم ۲۰۲۰ قزوین. بنده به خاطر مشکل نت منزلمون ۳ مرتبه با ۲۰۲۰ تماس واحد پشتیبانی تماس گرفتم. هر دفعه ۱۲ دقیقه پشت خط بودم آخرشم کسی جوابگو نبود . تراخدا رسیدگی کنید . از ساعت ۱۲ و نیم شب تا ۱ و ۲۰ دقیقه . تراخدا رسیدگی کنید . ممنون

     

     

     

    نمره پشتیبانی صفر تقریبا ۲۰ روز درخواست  پشتیبانی  در محل کردم رد ۲۰۲۰ ارسال کارشناس شده اما متاسفانه خبری نیست. دلم خوش adsl دارم برام برام قبض تلفن میاد من هم هیچ استفاده ای نمی کنم ‌.از این طرف هم ماهی ۴۰ تومان بسته می کنم تا کلی صرفه جویی می کنم. قبض یه دوره بگذره روزی یه اخطار میاد.اس

  • حمید رضا کیماسی
  • اینترنت مخابرات قزوین واقعا افتضاح هست من سرعت ۸mگرفتم بقول خودشون تا ۱۶ هم میره ولی ۳روز خوبه دوباره ضعیف میشه هفته ای حداقل دوبار باید ۲۰۲۰زنگ بزنیم و نوبت وایسیم بعد دوسه روز درست میشه دوباره روز از نو روزی از نو

    یعنی بی حساب و کتاب تر و بی در و پیکر تر از مخابرات قزوین هیچ ارگانی نیست

    انصافا اندازه خدماتی که ارائه میدید پول بگیرید

    برای رفع مسئولیت از خودتون ،بخش فروش اشتراک تلفن رو دادید به پیمانکار و کارگزار پیمانکار هم هر وقت حال داشته باشه میاد محل با انگشت مسیر سیم کشی رو نشون میده و میگه خودت زحمتش رو بکش سیم کشی کن

    کجای دنیا باید مشترک خط تلفنش رو از پست مخابرات تا درب منزلش سیمکشی کنه ؟

    خط رو برای اشتراک فسیلی و لاکپشتی adsl خریدم  بعد از ۴۰ روز خط وصل شده ولی هنوز اطلاعات فنی خط توی سامانه ثبت نشده

    شما رو به همه مقدسات عالم قسم میدم یا مدیریت رو اصلاح کنید و خدمات رو طوری ارائه بدید که هم خدا راضی باشه هم بنده خدا یا اینکه اجازه بدید در حوضه اشتراک خط تلفن ثابت و اینترنت خانگی هم شرکتهای خصوصی وارد عرصه بشن

    حداقل شرکتهای خصوصی جوابگو هستند و اندازه پولی که میگیرن خدمات با کیفیت به مشترکین میدن ،ن مثل مخابرات ایران که برای دریافت وجه از مشترک بدبخت،  همیشه در لحظه حضور دارند  ولی برای خدمات دهی به مشترک کسی نیست که جوابگو باشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی