آغاز فعالیت اصلی وب از تابستان 97

tc-joing

سامانه ورود به حساب های کاربری ADSL مخابرات استان ها = تهران . قزوین. مشهد . شیراز و...

tc-joing

سامانه ورود به حساب های کاربری ADSL مخابرات استان ها = تهران . قزوین. مشهد . شیراز و...

tc-joing

• مشاهده میزان اعتبار باقی مانده اینترنت ADSL

• مشاهده ریز مصرف اینترنت ADSL

• تمدید سرویس ADSL اینترنت ADSL

• ثبت نام ADSL

وهمچنین میتوانید آی پی خود را ببینید

بایگانی
دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید


تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر : 2020


 توجه : فقط از IP های ایرانی جهت ورود به سیستم استفاده کنید. امکان ورود به صفحه پارتاک از طریق پراکسی و VPN  یا مرورگرها با قابلیت تغییر آی پی  میسر نمی باشد.



برای ورود به سامانه کاربریا اینجا کلیک کنید



منبع :  tc-joing.blog

نظرات  (۲۲)

  • محمد مهدی وعبر
  • (به نام خدا)
    با عرض سلام و خسته نباشید؛
    همه موارد عالی ولی سرعت اینترنت بسیار ضعیف و مدام چراغ اینترنت(کره ی زمین) و یا چراغ (دی آس ال)خاموش می شود.خواهش میکنیم سریعتر پیگیری کنید.

    ٌبا تشکر.
    پاسخ:
    سلام
    مودم رو ری استارت کنید درست میشه
    موفق باشید//
  • محسن اسدی
  • از درگاه شرکت مخابرات استان سمنان بسیار گله مندم از جهت نداشتن پشتیبانی خوب
    پاسخ:
    این وب فقط در جهت اتصال به حساب کاربری میباشد ولا غیر ...
    موفق باشید//
    سلام خسته نباشید اقا من همیشه مودمم قطعه یکمی هوا بارانی یا باد میشه مودمم قطع میشه من باید چیکار کنم
    پاسخ:
    سلام
    مودم شما از چه مدلی است ؟
    مودممم TP_LINk
    دوستان زود جواب بدین من منتظره جوابم
    پاسخ:
    سلام
    اینکه بعد از باران مودم قطع میشود صرفا ربطی به مودم ندارد
    ولی ممکن است به علت فرستودگی مودم نیز باشد که اخیرا تعداد کاربران معترض به تی پی لینک بالا رفته
    برای اطمینان یک بار مودم رو ریست فکتوری کنید و دوباره دی ان اس ها را ست کنید و اگر نشد
    قطعا باید مودم عوض بشه
    مممنون
  • نریمان زاهدرضائیه
  • سلام من مارک مودمم تی پی لینک هستش نمیدونم چرا رو موبایلم نمیتونم وصل بشم وقتی رمز مودم رو میزنم
    کمک کنید بی زحمت
    سلام مارک مودم من TP-LINK . نمیدونم چرا نمیتونم با موبایلم وصل شم. میشه راهکارشو بهم بگید
    میشه سریعتر جواب بدید
    سلام چرا تو حساب کاربریم نمی تونم وارد بشم
    آدرسش این بود
    http://adsl.tcsem.ir/eform/Dashboard
    ولی الان یه هفته هست وارد نمی شه لطفا راهنمایی بفرمایید م یخوام اینترنت بخرم وارد نمی شه
    نظرها رو فقط ثبت می کنید جواب نداره مردم نظر می فرستن منتظره جوابند
    اقا اصلا هرچی میزنم تو صفحه ی ورود به حساب کاربری نمیره.یه صفحه باز میشه که ارور داده توش

    سلام فاطمه باید بری تنظیمات مودم   گزینه تنظیمات وای فای
    سلام من از مخابرات خیلی راضیم سرعتش خیلی خوبه با سپاس از تلاشتان 
    سلام چرا کابل فیبر نوری دربلوار ارم (خیابانهای زوج) انجام نمی شود؟
    سلام با کد کاربری و گذرواژه جدید هم نمیتوانم وارد پرتال شوم پیام میدهد همخوانی ندارند

    سلام توی این صفحه هیچ پاسخی گذاشته نمی شود.

    سلام چراگسترش شبکه فیبر نوری درسطح شهر سمنان دوساله تعطیل شده و هیچ خبری نیست ؟

    بسیار ضعیف هستید از نظر کیفیت و پشتیبانی و سرعت

    هر بدبختی داریم از این انحصار تو ایرانه

    ازاینکه به هیچ سوالی پاسخ داده نمی شود متشکریم.

    چرا هر کاری میکنم نمیتونم واردحساب کاربری بشم تا میزان مصرف اینترنتمو چک کنم؟

    ای بابا تروخدا رسیدگی کنید به مشکلات مردم، در هفته ۳-۴بار زنگ میزنم برای قطع شدن اینترنتم، بخدا خسته شدم اینقد زنگ زدم ۲۰۲۰، من هروقت میزنگم یجور سوال از همشون میکنم ولی جالبه هردفعه هرکدومشون جوابهای مختلف میدن هردفعه مشکل جدید پیدا میکنن😐 ولی آخرش بازم همون مشکل قطعی اینترنت دارم🤨😡

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی